środa, 29 kwietnia 2015

Wegetariański bar BIOWAY recenzja i promocje

Odkryłam ostatnio wegetariański bar - BIOWAY. Bardzo się zdziwiłam widząc go w Starym Browarze (w Poznaniu) obok innych knajpek. Jedzenie z wyglądu bardzo zachęcające i fajny wybór kilku ciekawych potraw. Ceny mnie nie odstraszyły a do tego zniżka -20% dla studentów. Zaskoczył mnie natomiast bardzo pozytywnie wybór napojów. Dostępna była woda kokosowa, mleko kokosowe, świeże koktajle, świeże soki oraz podpiwek i wiele innych w przystępnych cenach.  
Ja jadłam pieczeń z soczewicy z łyżka pieczonych ziemniaczków za 7,50 zł! Smakowało bardzo dobrze wiec w połączeniu z  ceną był to dla studenta posiłek idealny.
Próbowałam też lazanii z sałatką brokułową i ziemniaczkami za 15 zł. Porcja była zdecydowanie za duża, ale jak się potem dowiedziałam można prosić o zmniejszenie posiłku podczas wybierania dania. Wracając do lazanii... Tutaj szczerze mówiąc mocno się rozczarowałam. Makaron był niedogotowany a szpinak zupełnie nie doprawiony przez co całość niestety była bardzo mdła. Mam nadzieję, że była to jednorazowa wpadka ponieważ ogólne wrażenie odnośnie tego baru było pozytywne.
Link do strony BIOWAY <klik>

Znalazłam też informację o promocjach nie tylko dla studentów ;)  Do wyboru jest np. -50% po godzinie 20 czy bon zniżkowy -10 zł przy zakupie powyżej danej kwoty, a także -10% za zakup pełnego zestawu oraz opcja "sąsiad" dzięki której jeśli posiadamy kartę BIOWAY uzyskujemy zniżkę - 20-% .

Miasta, w których znajduje się BIOWAY: Poznań, Gdańsk, Gdynia, Warszawa


5 komentarzy:

  1. Biowaye w Trojmiescie to straszny syf, pełno tłuszczu i niesmaczne, niedoprawione jedzenie. Mozliwe, ze w Poznaniu jest calkiem inaczej, ale nad morzem nie warto tam jesc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niedoprawianie potraw by się zgadzało... Myślałam,ze to może jednorazowa wpadka. Ale nadal wolę taki zestaw z BIOWAY'a niż frytki z KFC naprzeciwko (;

      Usuń
  2. Dla Klaudi : Wal się pajacu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystałam z tabletek z tej strony https://dietalux.wordpress.com/ pomogły mi schudnąć 20 kg i to bez efektu jojo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używając niesamowitego suplementu stąd https://fituroda.pl/jak-keto-matcha-blue-moze-pomoc-w-utracie-wagi/ schudłam około 12kg.

    OdpowiedzUsuń