środa, 8 lipca 2015

Smakowita pajda czyli smalczyk roślinny

Smakowita pajda czyli wegański smalec, do wyboru z cebulką i jabłkiem lub z ziołami ogrodowymi.
Bardzo chciałam zdobyć to smarowidło. Szukałam go od dłuższego czasu, w końcu znalazłam w Tesco. Nie jestem pewna czy moja ocena będzie obiektywna, ponieważ sama robię najróżniejsze smalczyki. Ale czy można porównywać wyroby domowe z kupnymi? W każdym razie dla mnie smak jest wyjątkowo sztuczny, a konsystencja dość dziwna. Smalczyk nie jest niesmaczny jednak ja go drugi raz nie kupię.  Zdecydowanie wolę poświęcić 20-30 minut i zrobić swój własny (; 
Żeby poznać zdanie innych przygotowałam kanapkę ze "Smakowita pajdą " dwóm mięsożernym osobom i stwierdziły, że jest przyzwoity. Za tą cenę można spróbować. Jedliście? Smakował wam? Jaka jest wasza ocena?

Cena: 3.60 zł / 120 g

Skład: 
- oleje i tłuszcze roślinne (słonecznikowy, palmowy, rzepakowy, kokosowy)
- prażona cebulka (3%)
- cebula (1%)
- sól
- zioła (tymianek - 0,1%, natka pietruszki - 0,1%, szczypiorek - 0,1%)
- aromat


1 komentarz:

  1. ja lubie ten smalczyk na ciepło do kopytek albo pierogów:)

    OdpowiedzUsuń